Asumanttt bir huzursuzluğu vardır, bebekler doğar doğmaz rahatlmak için sadece emmeyi bilir, bide derdini anlatmak için ağlamayı bilir. herşeyi deneyin derim. oda sıcaklığını 22 dereceye kadar düşürün, düşüremiyosanız biraz soyun. yıkayın, ılık ılık su iyi gelir hem gazını çıkarmaya hem sıcaklara. masaj yapın karnına, ayaklarına ellerine egzersiz yaptırın yorulsun. daha koşup veya emekleyip enerjilerini atamıyolar, egzersizlerle enerjisini almak lazım. çok gürültülü ve ışıklı ortamdan uzaklaşın. emzik veriyosanız emzirmek yerine emzik verin. her emmek istemesi aç olduğu anlamına gelmiyor, sonuçta rahatlamak için emiyordur