Gamze2601 ben bundan aldim bebekliginde kullandim sonrasinda da buyuturum kullanir dedim su an bunh kullaniyor oglum 4,5 yasinda kucuk de 2 yasinda oda bunun besik kismini kullaniyor direk yere koyduk kenar korumaliklri yok uzun zamandir kullaniyoruz biz ama bizimkinin olculeri asiri buyuk değil o yuzden yatak alicaz cocuklara esim islerini bi toparlasin cocugunuz buyukse montessori de dusunebilirsiniz tek kisilik yataklardan da dusunebilirsiniz