Mertpasa1 ben size bana anlatılanları anlatayım deneyin ama mutlaka..
Öncelikle çevresel faktörleri ve uyaranları azaltalım. Mesela gündüz dışardan çok mu ses geliyor camı kapatın, perdeleri kapatın, sessiz bir ortama geçin yani tv vs açık olmayacak.
Siz tamamen stresinizi odanın dışında bırakacaksınız, emecek mi emmeyecek mi diye düşündüğümüzde vücudumuz stress hormonu salgılıyor ve minik fındıklar bunu anlıyor🤓 bebeği tuttuğumuz kolumuzun kas gerginliğini bile etkiliyor bu düşünceler dikkat edelim. 🚨
Sonra havalar çok sıcak vücudunuzun kötü kokmadığından terli olmadığınızdan emin olun bebeklerin burnu çok hassastır parfüm/deodorant sıkmayalım, sigara içiyorsanız mutlaka üstünüzü değiştirin 👃
Bebeğimizin elini yüzünü yıkayalım ferahlasın.
Bunları yaptık bebeği memeye aldık istemedi mi, asla ısrar etmiyoruz, şu an 5 saate kadar emmeden durabilirler doktorumuz da aynısını söylemişti, 10 dk sonra tekrar teklif ediyoruz emmedi mi farklı odaya geçiyoruz.
Sevdiğiniz bir şarkıyı söyleyin, kucağınıza alın biraz dans edin emzirileceğini unutsun sonra tekrar deneyelim. Emmedi mi çareler tükenmiyor elbette ten tene temas 🤱🏻 göğsünüzde kalp atışınızı dinlesin
Yine mi olmadı yatarak emzirmeyi deneyin
Yine mi emmedi birlikte duşa girin, anne karnını hatırlayacak duşta emzirin❤️🩹
Yatağınızın ucuna oturun hafif zıplayarak deneyin..
Çok yöntem var ve inanın mutlaka bir tanesi işe yarayacaktır🤗