Benim bebeğimde de benzer durum hissettim. İlk doğduğunda C gibiydi hatta. Erken doğduğu için çalı bacak gibiydi zaten. 1 ay 1 haftalık şimdi, kilosu toparladıkça o görüntü düzeliyor gibi. Doktora sordum iki gün evvel, normal dedi yürümeye başlayınca tamamen kaybolacak dedi. Aynı doktor asistanına bacak aralığı asimetrik diye yazdırdı. Benim içime sindi korkum dindi. İçiniz rahatlasın diye başka doktora da gösterin isterseniz.