Uykusuzanneler bir de şu an insanlar ellerindeki parayı kullanıp bir şeyler alınca diyorlar ki hani para yoktu hani ekonomi kötüydü diyorlar az beyinlerini kullansalar insanların ilerde zam üstüne zam geleceğini bildikleri için o zaman hiç alamayacaklarını bildikleri için şu an ellerindeki parayla alabileceklerini alıyorlar çünkü gün geçtikçe TL değer kaybediyor bende diyorum eşime alabilecegimiz yapabileceğimiz ne varsa şimdi yapalım ilerde hiç yapamayız diye