Kizlar başlıkta da yazdığım gibi oturma odamın caminin dış köşesine arılar yuva yapmış daha önce farkettik bı çubukla uzanıp yuvayı yerinden cikarip aşağı attık yine yapmışlar bugün oturma odasında 4 tane arı öldürdüm camda sineklik var nerden giriyorlar anlamadım çocuğu sokar vs diye çok korkuyorum başına gelen ya da nasıl kurtulacağım konusunda fikri olan varsa yardımcı olabilir misiniz