Diladenizim2504 Kızlar bebeğimin oda sıcaklığı 21 ila 23° arasıGece yatarken emzirerek uyutuyorum ve başı çok terliyor tekrar başına dokunduğum zaman uyanıyor üşümesinden korkuyorum siz gece yatarken bebeklerinize Şapka takıyor musunuz?? Her emzirmeye kaldırdığım da yastığı çok islak oluyor ve sürekli yastık değiştiriyorum bunun için nasıl bir çözüm bulabilirim bana yardımcı olur musunuz 🤗🤗 Şimdiden hepinize teşekkürler güzel anneler
jap Diladenizim2504 başının serin kalması lazım yatarken benim kızımda çok terliyo emerken ama emzirirken bezle yavaş yavaş terini alıyorum
Mhnds2356 Diladenizim2504 bebeğim üç aylık olmak üzere gece de gündüz de şapka takmıyorum. Ben sevmiyorum bunalıyorum çocuk nasıl bunalmasın. Bi de geceleri.. 23derece zaten yaz sıcağı gibi oluyor siz yazın şapka ya da bere takma ihtiyacı hissetmiyorsunuzdur. Ben hep öyle düşündüm
ZeydinAnnesi7 Diladenizim2504 bebeğiniz ne kadarlık? Benim ki yaşına girecek hiç yastık kullanmıyoruz. Yattığı kısma müslin örtüsü seriyorum terletmiyor hiç
Tuba Diladenizim2504 bize ebemiz evde şapka takmana gerek yok, dışarı çıkarsan da 20 derece altı olursa şapka takmalısın demişti🤗
Masalinannesiii Bence takmamalisin ben korkuyorum birsey olmasindan o yuzden takmiyorum Allah korusun Benim bebegimde terliyo muslin bez falan örtüyorum basinin altina hem rahat edemez hava almalı bence
Diladenizim2504 Masalinannesiii bir sürü yastık aldım her uyandığın da yastığını değiştiriyorum çünkü çok fazla terliyor yastık bayağı bir Islanıyor ben de yastıkların üstünü müslin örtüsü örtüyorum ama terini çeksin diye genede çok islak oluyor
YavruKartal Diladenizim2504 Yastıkta terletiyor olabilir mi? Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama 2 yaşına kadar yastık kullanılmamalı diye biliyorum.
[silindi] İlk doğduğunda şapkayı burnuna kadar indiriyodu kafayı hareket ettirdkçe, ben de korktum bidaha takmadım uyurken, Allah korusun
[silindi] Bizimkinin odası da 21 22 derece ben de emzirerek uyutuyorum ama hiç terleme olmuyor bahsettiğiniz gibi, saçları mı gür acaba sizinkinin😊
Diladenizim2504 jap Ben de muhakkak terini alıp uyutuyorum yerine yatırıyorum ama mesela 2 saat sonra tekrar emzirmeye uyandığımda yastık kafası kadar islak oluyor
Diladenizim2504 Mhnds2356 Ya işte büyüklerimiz annem kayınvalidem kafasına Şapka tak çocuğun başından üşütür hasta olur burnu akıyor onun için akıyor gibi sözler söylüyorlar
Diladenizim2504 ZeydinAnnesi7 Yedi aylık kızım yaşlı kullanıyor ama çok ince bir yastık yumuşacık yani öyle sert ve yüksek bir şey kullanmıyorum Terini alsın diye ben de yastığın üzerine Müslin örtüsü örtüyorum ama Teri örtüden yastığı bile geçiyor
Diladenizim2504 Tuba O zaman kesinlikle takmamalıyım bence de yani bana bile taksalar daralırım diye düşünüyorum çocuğuda kendi yerime koyuyorum takma diyorum ama annem tak diyor Üşürmüş burnu akarmış hasta olurmuş çocuk
Diladenizim2504 GmzSnn O zaman kesinlikle takmıyorum teşekkür ederim herkeze ayrı bir şey söylüyor işte on için ben de ne yapacağımı bilmiyordum şimdi mesela ankette bile takıyorum diyenler var😃
Mustafa_Cinar Diladenizim2504 bebeklik döneminde sadece banyo yaptırdıktan sonra 1-2 saat takıyordum üşümesin diye tabi eldiveni de sonra hiçbir şey takmıyordum
Diladenizim2504 Mustafa_Cinar Ben eldiveni 40’ı çıktıktan sonra çıkardım şapkayı da Şimdi de kış geldi haliyle tereddüt ediyordum Şapka takmalı mıyım takmamalı mıyım diye
Sakura-chan Diladenizim2504 bebeğim doğduğunda doktorumuz eldiven şapka takma demişti ben hiç kullanmadım onları
Diladenizim2504 Sakura-chan Ben Sivas’ta yaşıyorum biraz soğuk olduğu için ilk doğduğu zaman yaklaşık iki ay kadar taktım onları ama şu an komple çıkardım
Diladenizim2504 YavruKartal Yastıksız yatırdığım zaman hiç uyumuyor gündüzleri yastıksız yatırmayı alıştırmaya çalışıyorum ama 5 dakika sonra kalkıyor yastıkla yattığı zaman daha uzun bir uyku oluyor
[silindi] Diladenizim2504 Kaç aylık ki bebeğiniz yastık kullanmanıza gerek yok iki yaşına kadar. Yastık terletiyordur ayrıca şapkayla yatırırsanız da daha çok terler.
Diladenizim2504 [silindi] Daha önce de denedim ama bebeğim yastıksız uyumuyor ilk başta 1.2 sefer yastıkla yatmaya alıştı hatta kendi yastığından başka yastıkda da uyumuyor öyle tuhaf bir huyu da var
jap Diladenizim2504 üstünü biraz ince giydirin kat kat gitdiriyosanız o da terletiyo olabilir. Uyku tulumu almıştım ben de üstünü açtığı için çok sıcak geldi dediğiniz gibi oldu bizimde bi kaç gün çok terledi. Normal ayaklı tulumla yatırıyorum şimdi uykusunda terlemesi durdu
Tuba Diladenizim2504 Benimkiler de tak diyip durmuşlardı oğlum ocak ayında doğdu ve ev sıcak olduğu için hiç takmazdım ve hastalanmadı hiç😄