Hc6021 ben ilk kızıma mama nerdeyse vermemiştim tombiş olmadı hiçbi zaman. Hep ortalama kilodaydı. Oglum ise cok iştahlı memeyle doymuyor. Meme emiyor (sütümde var) üstüne 120 mama içiyor. Hiçbir zararı yok mamanın merak etme. Doymuyorsa kilo almıyorsa ver mamayı. Ama doyuyorsa güzel kilo alıyorsa gerek yok