Merhaba kızlar 3 bucuk aylık oğlum ilk bir ay emzirdim sezeryan olduğum için sütüm tam olmadığı için biboron ile destek yaptık ve biborona alıştı memeyi tutmadı bende üzüldüğüm için sütümü elimle sağım yapıp biboronla veriyordum bi göğsümden 90filan çıkardı artık gelmiyor 20 cm dolmuyor bu anlattığım 2 aylıkken oluyordu şuan bakıyorum göğsümü sıktığımda yine iğne ucu gibi damlalar geliyor ne yapsam tavsiyeniz nedir mama vermek istemiyorum yA kafama artık çok takmaya başladım şuan ağlayarak yazıyorum 🥺🥺