Zeyneppppp 3 ay 16 günlük sabahtan beri doğru düzgün emmedi deliricem artık . Kilo alımı zaten az bide böyle yapıyor iyice delirtiyor beni napcam nolur yardım edin ya
Nickibosver Zeyneppppp benimki neredeyse 2 aydır hiç emmiyor. Sagiyorum ama azaldı iyice. Ben biberon verdiğim için alıştı o yüzden emmedi :/
zeynepugrl Zeyneppppp 3 ay 17 günlük bizimde durum aynı emmiyo sıcaklardan büyük ihtimalle emmediği zamanlar yatarak emziriyorum ben kucakta terledği için öyle emiyo
waffle-seven-anne Zeyneppppp bizde de ayni sorun var 3. Aya yeni giridk. Normalde memeyi cok seven bir bebekti bir anda memeye gelmek istemiyor. Valla tum evi dolasarak emziriyorum bende 😢 kac kilo kilosuna az dediniz ya
Htckbra0716 Aynı şeyi bende yaşıyorum zorlanıyor emerken sütümün fazla geldiğini farkettim yeni başlık açtım bende ne yapabilirim diye
Zeyneppppp Htckbra0716 korkuyorum sütüm azalcak hiç emmicek diye . Kilo alımı iyi olsa bu kadar takmicam ama zaten az kilo alıyor bide böyle yapınca iyice sinirlerim bozuluyor ya
Beste56 Htckbra0716 yatarak emzirmeyi deneyin Bi öyle süt akışı yavaşlıyor birde elinle memeyi makas pozisyonunda tutun belki işe yarar
Htckbra0716 Zeyneppppp Bende sağıp biberon ile versem dedim ama annemde öyle yaparsan bi daha seni hiç emmez biberona alışır diyor 🤦🏻♀️
Belinayss Benim ki de emmiyor ama maalesef biberon reddi var . Sabırla emzirrr kuzum pes etme bu aylarda atak çok ağır geçiyor çok yorucu bı kaç gündür sadece ağlıyor zaten çok ağlak . 3 ay 18 gunluk.
Zeyneppppp Belinayss of ben şimdiden pes edicem gibi görünüyor . Gece 1 defa mama veriyorum zaten galiba onunda biraz etkisi var . Bazen arada şeytan aklıma giriyor gündüz de mi versem diye ama emmeyi tamamen bırakır diye de korkuyorum ya 🤦
Htckbra0716 Nickibosver Ben sağlık ocağındaki hemşireyi aradım nasıl yapayım diye sağıp biberonla versem dedim. Hemşire lyle yaparsan belli zaöan sonra sütün azalır dedi. Seninki de ondan azalmış o zaman. Süt arttırıcı şeyler iç rezene çayı falan iyi geliyor
Zeyneppppp Nickibosver ya 4. Aya kadar emzirebildigim kadar emziricem . Eğer yine az kilo alırsa mamayı gün içerisinde de vercem. Ondan sonra muhtemelen memeyi birakcak çok meyilli zaten 🥺🥺
Zeyneppppp Beste56 öyle de denedim yok emmiyor ayakta emiyordu artık ayakta da pek fark etmiyor napicam bilmiyorum
Htckbra0716 Zeyneppppp 3. Ayda bebeklerde meme reddi çok oluyormuş. Sabrederek üstesinden geleceğiz inşallah 🤲🏻
Htckbra0716 Zeyneppppp Lütfen pes etmeyin ilerde keşke biraz daha savaşsaydım diye pişmanlık duyabilirsiniz
Zeyneppppp Htckbra0716 bliyorum yasicam ilk oğlumda da yaşamıştım ama kilo sorunu yüzünden kafam karışıyor sürekli 🤦