Kbrascioglu Bebeğim 26 günlük dünden beri mama içerken bir iki kere çekip biberonu itiyo mamayı kusuyo normale göre de daha az iciyo mesela normalde 90ml iciyosa şuan 60 ml iciyo hastami oldu acaba yoksa artık mamayı begenmiyo olabilirmi
Gunesaryamom Kbrascioglu bizde öyleyiz Canim sıcaklar bir yandan terliyorlar sürekli bunaliyorlar bende çok ısrar etmiyorum içsin diye keyfi nasıl isterse geçecektir eminim 😊