Tecrübeli anneler sizler nasıl başladınız bende 3 gün kuraliyla gidicem alerjisi olup olmadığını anlamak için. Benim asıl merak ettiğim şey sizler ek gıdaya başladığınız da gün içerisinde hep bı kez mi tadım yaptınız bazı anneler önce yoğurtla başladım akşam uzeride meyve rendeledm verdim demiş yani aynı gün içinde iki kez verenler var mı