Kızım kaç gündür kafasını kaşıyordu bakıyorum hiç birşey de yok terden sıcaktan diye düşünüyordum ama bugün farkettim kepek gibi beyaz beyaz bişeyler oluşmuş jahnson baby kullanıyordum yine kaşınıyordu 2 gün önce dalin aldım yeni gördüm bunları nasıl geçer eczacıyamı sormak lazım şampuan mı değiştirmek lazım kaşıntıya rahatlatıcak birşey var mı bildiğiniz başına gelen