esrahilal1 içirebilirsin benimki 10günde bir yapıyodu. Zeytinyağı sayesinde düzene girdi. Çay kaşığının ucuyla bir iki damla versen yeter. Kabız değil ayrıca, kabız demek için kaka yaptığında sert yapmış olması gerekir. 10güne kadar yapmamaları normal