[silindi] Kızlar size forumdan yanıt geldiğinde bildirim geliyor mu ben uygulamaya girmediğim sirece göremiyorum
Yeniannis_ [silindi] bende aynı uygulamaya girmem gerekiyor anca. Cok sacma ya bazen bakmayı unutuyorum.
[silindi] [silindi] Telefona bildirim gelmiyor annemiz, sadece uygulama içerisinde görebiliyorsunuz 💕
[silindi] KalkBiCayKoy Bal38 Yeniannis_ sizcede kötü değil mi bende unutuyorum bazen kaç gün sonra görüyorum bir de bazı açtığım posta kimse yazmıyor gıcık oluyorum😂
Bal38 [silindi] ben yarım saatte bir foruma girdiğim için görüyorum yorumları 😅 geçen bende post açtım 2 kişi anca yazdı