Kadriyex28 1. Ayda başladık biz ikisini de aynı anda kullandık ama gaz damlası yaramadı oğluma sancısı çok daha fazla arttı uykular kaçtı gündüz huzursuzdu, relactaz gaz damlasına geçtik, biogaia yerine de bifdrop kullandık şuan 3 ay 4 günlüğüz çok çok daha rahatız. Darısı tüm gaz sancısı çeken bebislerimizin başına inşallah