Cady zeytinyağı sürmenizi tavsiye ederim . Doğum yapalı 12 gün oldu ve meme uçlarım yara oldu bebeğimi emzirirken çok acı çekiyordum ta ki zeytinyağı sürene kadar.. Bebeğimi emzirdikten sonra meme ucuna zeytinyağı sürüp bırakıyorum bir sonraki emzirmeye kadar deri onu emmiş oluyor yani silmenize gerek kalmıyor .. bana iyi geldi şuan gayet iyiyim siz de deneyin derim. 😊