Kızım 13,5 aylık geçmeyen ateşi vardı doktor suprax yazdı eczanede yokmuş molcef verdiler.
Neyse bu ilaç tozmuş çizgiye kadar su koydum sonra çalkalamaya başladım ama altta bir tabaka var asla çözünmüyor. Acaba yanlış mı yaptım bide çalkaladıkça ilacın seviyesi düşüyor çizgiden bayağı asayiga düştü şu an yanlış mı yaptım acaba bu şekilde veriyim mi