Kızım tam 2.5 yaşında ve bugüne kadar ne zaman öğlen uyuyamasa hep huysuzlanır. Birkaç aydır geç yatıyordu zaten öğlen uykusuna genelde 14:30 15:00 gibi anca uyuyordu. Bugün neredeyse 1.5-2 saat uğraştım ama uyutamadım. Sinirlerim bozuldu, o da yorgundu ama uyumak istemedi falan en son pes ettim dolanıyor şimdi. Acaba bıraksak mı öyle uykusunu? Gündüz 1.5 saat uyuyunca gece 11 gibi dalıyordu. Sizde durumlar ne?