Benim bebeğim çok iştahsız bir bebek hep zorla yediriyorum ek gıdaya başlarken önce tatlı verme sebze yemez dedikleri için hep sebze verdim ve blenderden geçirdim şimdi 15 aylık asla ağzına tatlı hiç bişey sürmüyor midesi bulanıyor bunu mu dert ettin demeyin bende özeniyorum dışarı çıktığım da eline bi bisküvi vereyim kurabiye vereyim ve katı hiç bir şey asla yemiyor çorbalarına bol ekmek doğruyorum pilavı filan yoğurtla veriyorum ama yediği en katı şeyler bunlar ben nasıl düzelticm bu durumu ilk çocuğum biraz cahillik eserim oldu önüne koyup kendi kendine yemesini beklediğim de çok oldu ama yemiyor oynayıp eliyle parçalayıp atıyor