Irem21- Sağlık ocağının verdiği vegaferon damlayı verdikten sonra bebeğim on dk boyunca ağlama krizine giriyor tadı acı demişti hemşire ama su veriyorum emziriyorum yine ağlıyor bebeğine kullan ve bunu yaşayan var mı?
MinikPandam_ Irem21- benim kızım da tadını hiç sevmiyordu ocean a gectok rahat ettik kan değerleri de güzel çıktı 9. Ayda çok şükür
Yesodiyorlar Irem21- lipofix vermişti doktorumuz ama kabız olduk bende ocean aldım şükür onda sıkıntımız olmadı direk kakasının rengi bile düzeldi
Oznurkayaa Evet ya bu kan damlasında kabızlık huzursuzluk yaşayan çok oluyormuş. Ben kullanmadım hiç yaşamadım ama kan damlası için ocean yada bestirondan memnun kalan çok
PlnEyp Evet bizede verdi sağlık ocağı ben direkt çöpe attım çok kötü sonrasında doktorunuza gittim o içeriği temiz tadı güzel rengi şeffaf olan ocean microfer verdi kilosuna göre verceksin dedi her sabah beslemeden 20 dk önce 8 damla veriyorum memnunum
Oznurkayaa MinikPandam_ peki siz kilo başına bir damla mi verdiniz kimine doktor iki katı falan diyormuş
MinikPandam_ Oznurkayaa valla biz 6. Ay gibi başladık 6 kilo civarındaydı sanırım 1 ml dedi doktor hala öyle devam ediyoruz siz yine de çocuk doktoruna sorun kendi dozunuzu yanlış olmasın