Oğlum 25 aylık olmak üzere. 3 yaşı bekleyecektim ama bu ilde benim sosyal bir çevrem yok ve oğlum da oyun gruplarında vs çok etkin. Bu yüzden bir an önce başlamasını düşünüyoruz. Ben yabancı dil eğitimi de istiyorum. Fikir ve önerilerinize açığım. Teşekkürler