Sevoinci Bebeğim 6 aylık olacak yarın birkaç gündür bez sayısında düşüş var gece hiç çiş yapmıyor emmesine rağmen neden böyle oldu acaba öyle zayıf bir bebek de değil maşallah normal mi acaba böyle olması
uynakbalina Sevoinci ben sıcaklardan olduğunu düşünüyorum terliyorsa terle atıyordur bol bol su teklif edin
Deletedmon_65 Sevoinci tabi ki de sıcaktan canım normal mesela oğlum klimalı yerde olsun çiş yapar ama sıcak yerde olsun yapmaz çünkü terliyorlar o şekilde atıyorlar bol bol su verinn
Sevoinci Deletedmon_65 olabilir aydında yaşıyoruz bide burası inanılmaz sıcak birkaç gündür klimasız yerdeyiz ondan olabilir ☺️
2cocukluanne222 Sevoinci havalar sıcak terle atiyodur benimkide öyle çünkü yer içer ama cisi az götürdüm doktora hiç bı sorun cikmadi