annemioldumben_ başını 2 aylıkken tuttu, 10 aylık oturmaya başladı ama hemen sırt üstü düşüyordu, 13 aylık dönmeye başladı, 16 aylık diş çıkardı, 1 ay öncesine kadar bile asla ayakları üzerinde duramıyordu yeni yeni durmaya başladı fakat hala emeklemiyor yürümüyor kasları güçsüz. Genetik testi, metabolizma testi, endokrin bölümüne götürdük bütün kan tahlillerini yaptık aklınıza gelebilecek her şeyi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı en son fizyoterapiste götürdük fizik tedaviye başlaması gerekiyor dedi tamam dedik bu ay içinde başlayacak fakat bende sürekli evde masaj yapıyorum hareketlerini destekleyecek şeyler yapmaya çalışıyorum inşallah sizinkinde de hiç bir sıkıntı çıkmaz