utopia57 silaa66 gülmekten başka ne yapacaksın zaten fazla debelenme 😂 başka bir şey beklemiyorum senden 😂😂 işlevsiz, bilgisiz , çarpılmaya inanan şarlatan 😂😂
ahsenmomm Ysgl26 gerçekten şu yorumu yaptın mı ya ? Ah bi de sen o taşıdığın kafanın içindeki pis zihniyetini görsen !!!
Ysgl26 ahsenmomm evwt yaptım böyle bi isim koyan insanın cemaatiçi olduğu bariz. Ve böyle şeyler yapması da çok normal
Aksmom Noname21 shshahs kahkaha attım ya tam da bugün tarikat belgeseli izliyodum bu konu üstüne geldi yazık valla kafalara
Ysgl26 Humeyra66 ne alakası var carlosla bir dünya isim var. Belli ki cemaatçiler ya fetöcü ya diğerlerinden. Yoksa insan cünneli sarıklı birine evladını kessin diye teslim etmez
acimavi ilyestaa inançlı birisini dinsiz ilan etmek dinden çıkma sebebidir. Edebilirler gönüllerince🤓
canparelerim Aksmom bende bunları uzun uzun yazmak için girmiştim ta ki bu yorumuna rastlayana Kadar. En güzel şekilde açıklamışsın benim yazmama gerek kalmadı👍🌸
Aksmom Humeyra66 ben de tam o dediğinizi izliyorum ama siz anlayamamışsınız kendilerince günah sevap yazan, müritlerini cennete götüreceğini vadedenler, çok şükür bir peygamberimiz bir Allahımız var yol göstericimiz belli
ahsenmomm Humeyra66 yani bir bebeğin ismiyle ailesi , yaşadığı durum vs. Nasıl ilişkilendirilir şaka gibi
Humeyra66 ahsenmomm İste zihnjyetlerinin ne oldugunu ortaya koyuyorlar dedigim gibi dert olen cocuk değil salih selmanin kiyafeti burda sozde cocuga aciyanlar baska postta gebersinler diyecek cinstten maleseff
Noname21 ahsenmomm çocuğu sabaha kadar hastaneye götürmemişler sanırım yani aslında demek istemiş ki onlarda çocuğun bir kıymeti yok pek malesef bence onu demek istemiş
Aksmom silaa66 Atamızı o kadar çok seviyorum ki iyi ki bize bu cumhuriyeti armağan etmiş büyük insan ❤️
ahsenmomm Humeyra66 bende hiç şaşırmam sözde özgürlükçü ablalarımıza sarığa cübbeye gelince bişeyler oluyor. Ay neyse sinirlerim zıpladı şu isim olayına