ilyestaa :) bak gene güldürdün beni. Kardeşim Müslümanlıkla benim gunahlarin ne alakası var??? Allah’la aramızdaki ilişkiye de mi karışacaksın?
Ya da benim gunahin yarısını sen mi üstleneceksin? Bırakın Allah hesabını sorsun diye tek bir cümlem yok, eğer lafın arkasındaysan çıkart da utanalim. Doğru ve dürüst ol! İnsanların laflarını çarpıtma. Dr cezasını adaletle çeksin, musluman olması bizim derdimiz değil. Ok mi?