Adam papaz kıyafetli olsa bu kadar tepki almazdı.
Bazı insanların derdi islam diniyle.
Ateist olsa, dinsiz olsa, trans olsa laf etmeyip savunurlardı, özgürlük diye bas bas bağırırlardı.
Bazı insanların özgürlüğe saygıları cübbe sarığa gelince bitiyor maalesef.
Adamı yapmış olduğu hata ile eleştirin, kılık kıyafeti ile değil.
Bahsedilen fenomen araştırmadan sünnet ettirdik dedi, sizce de araştırması gerekmez miydi?
En basit ameliyat olan burun ameliyatı olacakken bile doktor araştırılır, neden arastirmadan götürmüşler çocuğu?
Ailede de hata var maalesef