Bebegimuyumuyorr ben terliyorum bağırsaklarım çalışıyor ve öğürüyorum. Eskiden elim ayağım boşalırdı kendimi bir yerlerden atmak isterdim fakat tedavi gördüm sonra doktor ilacı bırakmamı söyledi o zamandan beri fazla atak yaşamıyorum her insanda farklılık gösterebiliyor 🤷🏼♀️ fakat mutlaka gidin inanın yaşam kaliteniz çok artar