Merhabalar ben de bu konuyu düşünüyorum son günlerde bebeğim 3,500 g doğdu ilk ay sonunda 500 g almıs ikinci ay 700 g aldı üzerinden 13 gün gecti 6 kasım da sağlık ocağında tartıldık 5160 g cıktı 8 gün sonra kolik nedeniyle acile gittik 5000 gr cıktı yani kızım 20 günde sadece 300 g almıs son haftada kilo almamıs hiç😭 doktorumuz 3.ayına girsin gel tekrar dedi 10 gün sonra gidicez muhtemelen mama başlatıcak acaba şimdiden alsam mı diyorum cok üzülüyorum az kilo almsına sütüm de var halbuki sıkınca geliyor ama anlamadım sanırım yaramıyo 🤷♀️