Oğlunuz emdikçe düzene girecektir. İlk başta benim de çok sertleşiyordu göğsüm ben kendi kendine akmasına izin verdim çokça süt oldu her yerim ama şimdi sertleşmiyor, kızım emdikçe kendi ihtiyacını belirledi sanırım. İlk kızımda da iki ay sağıp sadece biberonla vermiştim sonra o da emmeye alışınca bıraktım sağmayı.