anneoluyorum Merhaba arkadaşlar ben artık uyumak istiyorum. En fazla aralıksız uyuduğum saat 2 saat. Genelde 1 saat. Ne zaman uykusuz geceler bitecek Bebek 18 günlük
aysuuyenihayat anneoluyorum bebekten bebeğe değişiyo canım bizim 1 aydan sonra biraz biraz düzene girdi
designermoms anneoluyorum benim 1 saat uyuyamadığım zamanlar oluyordu herkes kırkı çıksın düzelir dedi gerçekten kırkı çıkınca direkt farketti ev değiştirdik burası daha serin biraz onun da etkisi var sanırım gece 2 3 bazen 4 saatte bir kalkıyor uyuyorum artık Ama gündüzleri yine uyumuyor 🫠 Kırkını bekle inşallah düzelir çevremde çok var o şekilde bir anda düzelen
gececimon anneoluyorum daha yolun çok başı Rabbim sabır dayanma gücü versin inşallah😊 5-6 aylıkken biraz daha düzelmiş oluyor tabi bu bebekten bebeğe farklılık gösterir
Bebegimuyumuyorr anneoluyorum Her bebek farklı korkutmak da istemiyorum daha taze annesiniz bizim kolik 8.aya kadar devam etti
anneoluyorum designermoms bana da öyle kırkı çıksın düzelir diyorlar. Ev de 29-30 derece artık sıcaktan da bunaldık. Hiç bir anne uykusuz kalmasın, azıcık sabrım var o da uykusuzluktan bitiyor Uykumu alınca bebekle daha güzel ilgilenebiliyorum
Sinemeknci Bugün 17. Günümüz aynı durumdayım artık geceleri 2 saat bile uyuyamıyorum gece gündüz kavramları olmuyor gece uykusunu gündüz yapıyor
Kumsalsedaa Bizim bugün kırkımız çıktı iki üç gündür akşam 10 11 gibi emiyor ve daha da kalkmıyor sabah hep aynı saatte 4.30 gibi uyanıyor daha erken saatte uyandırmıyoruz
Asli1923 4 aylık 2 saatte 1 uyanıyor genelde geceleri ama 5 dakika emip uyuyor tekrar , yenidoğan zamanı gibi zor ve uzun sürmüyor en zoru ilk zamanlar 20dakka sağ meme 20 dakka sol 10 dakka gaz çıkar 10 dakka dik tut gitti mi 1 saat 🙈