Hicran12 anneoluyorum gaz damlaları ıki haftada da ancak etkısını gösterir biz metsil nurse harveys kullandık artı gaz kemeri kullandık
anneoluyorum Merve9898 doktor metsil damla günde 3 defa 15 damla verebilirsin dedi. Ben günde 2 bazen 1 defa veriyorum
Tb19 anneoluyorum bizde 1 aylık olucaz aynı şeyi yaşıyorum bi zamandır doktoruma video attım öyle olduğunda ama bize kolik dedi yüksek ihtimalle gaz damlası verdi sab simplex o bebeğimi rahatlattı
Yagmurcmn anneoluyorum benim bebeğim çok ıkınıyodu 40 ı çıkana kadar zorlandım fakat 40 dan sonra bitti resmen bence masajlarla destekleyin ılık duş aldırın 40 ı çıkmasını bekleyin
yamacbeyim Yagmurcmn selam, benim bebeğimde çok ıkınıyor kıp kırmızı oluyor hatta :( siz bu süreçte bişi yaptınız mı
Yagmurcmn yamacbeyim yapmak istedim ama kullandığım damla daha kötü yaptı youtube dan videolarla masaj yaptım bebek yağı ile duş aldırdım sık sık zamanla düzeliyor rezene çayı içtim kimyon kullandım bence en faydalısı masajdı