anneoluyorum Merhaba arkadaşlar sizin bebeğin uykusu nasıl? Sözde iki saatte bir uyanması gerek ama yarım saate, 1 saatte uyandığı da oluyor sizde durumlar nasıl?
uynakbalina anneoluyorum gazı vardır 4. aya kadar gece gündüz kavramı yoktur yenidoğanlarda uyku düzeni olması beklemeyin
[silindi] anneoluyorum benim bebeğim de 18 günlük henüz, gazı ve açlığı olmayınca beşiğine koyduğumda uyuyor ya da etrafı izliyor ama ağlamıyor pek. Doğumdan sonra 1 hafta yoğun bakımda kalmıştı muhtemelen oranında alışkanlığı olabilir
Eda038 ZehraVeAnnesi bende çok zor uyandırıyoum canım . Kendi acıkınca uyanıyor onun harici yok canım
anneoluyorum Eda038 ben de iki saatte bir uyandırırdim. Baktım kendi de uyanıyor. Artık hiç uyandırmak için çabalamiyorum. Bi dört saat olmuyor genelde 3 saate kadar kendi uyanıyor. Keşke hep 3 saat uyusa da ben de biraz uyusam
anneoluyorum ZehraVeAnnesi benim bebek sadece anne sütü alıyor. Beslak süt arttıran damla aldım, rezene çayı, karışık anne sütü arttıran çay ve tahin helvası, bulgur yiyiyorum
Eda038 ZehraVeAnnesi bstlak kullanıyorum ve bol bol su içiyorum asla yemeden ödün vermemeye çalışıyorum ki sütüm bol gelsin
ZehraVeAnnesi anneoluyorum bende bestlak aldım ama arttirdimi bilmiyorum bebeğim çok ağlıyor ağlamaktan fıtık oldu
[silindi] ZehraVeAnnesi çok geçmiş olsun gaz sancısı çok kötü oluyor, bende sürekli bacaklarını oynatıyorum biraz rahatlatıyor ve gazını çıkarması daha kolay oluyor. Sakıncası yoksa sağlığı açısından tavsiye ederim
anneoluyorum ZehraVeAnnesi gerçekten fıtık mı oldu yoksa mecaz anlamda mı dediniz? Yenidoğan bebek ilk 28 gün ağlıyorsa %90 açtır. Ağlıyor ama iki memeyi de almamakta direniyorsa gazı vardır. Beyaz gürültü müziği açın yanınıza yatırın sırtını sıvazlayın Ne kadar süre ağladı da fıtık oldu Doktorumuza sordum bebek bazen 5 dakikada bir ağlıyor ne yapayım dedim. En fazla 20 dk gözlemleyebilirsin aranarak kafasını sağ sol yapıyorsa acıkmıştır her ağladığında alma dedi. Doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum
anneoluyorum [silindi] sizinle tanıştığıma çok memnun oldum. Bebeğim bacaklarını kendine doğru çekip ısınıyor. Emzirirken karnına gaz masajı yapıyorum günde iki defa gaz damlası veriyorum ıkınma devam ediyor ama gazdan dolayı bağıra bağıra ağlamıyor
Bebegimuyumuyorr anneoluyorum İlk 1 1.5 hafta kadar sarılık olmasın diye 2 saatte bir uyandırdım daha sonra baktım acıkınca uyanıyor kendi uyanmasın bekledim yine de 4 saati geçirmemeye özen gösterdim
ZehraVeAnnesi Eda038 ben yemeye korkuyorum çünkü kabızlık sıkıntım var birde dişim apse yapmış şişmiş