12457 ben de arada tek tük içiyordum normalde hamilelik ve 7 aylık olana kadar içmedim süte nikotin geçiyor ya sonra çok nadir içmeye başladım tekrar hafta da 4 filan, ama nikotin direkt geçiyor diye biliyorum
Her içişim vicdan azabı ama emzirip içiyorum içeceksem, en az 4 saat filan emzirmeyeceksem içiyorum bir de ilk çıkan sütü vermiyorum diş ile ilgili anestezi de filan onu öneriyorlardı.
İçmesem mis gibi de bu kadar düşüneceğime bazen kahvenin yanında güzel oluyor
Ama seninki çok minikmiş başarabiliyorsan içme azıcık büyüsün sonra başlarsın