2 aylık kızım anne sütü alıyor yaklaşık 2 haftadır kaka yapmıyor.
1 çay kaşığı zeytinyağ içirdim yapmadı. Fitil koydum bir avuç kadar yaptı ama oda sümüksü. Doktora götürdüm kakasını yapamasa karnı sert olur bişeyi yok yapar dedi gönderdi. Şuanda ıkınıyor yine. Fitil koymak istemiyorum alışırsa sürekli fitille yapmak isticek. Napabilirim lütfen yardımcı olun 😔