anneoluyorum uzmanlık alanım geldi 😂 yaklaşık 1.5 aydır bununla uğraşıyorum bebeğim 4.5 aylık ve biraz kilolu haliyle çok gıdısı var. İlk doktora götürdüğümdr normal pişik kremi kullan dedi fakat sudocrem geçirmedi. Aradan 1 hafta sonra kendi doktoruna götürdüm advantar verdi kortızonlu krem 4 gün kullandım geçti fakat bu sıcaklar tekrardan çıkarttı. Coresatin kullandım bana mısın demedi, la roshe b5 onarım kullandım geçirmedi, vücut losyonu bioderma ato derm kullanıyorum o da geçirmedi sağlık ocağına çıkardım hamazing verdi felaket yaptı yavrumun boynunu iki kez kullanmama rağmen çok kötü yaptı. Zeytin yağı kullandım biraz fayda etti gibi sonra bepantol pişik kremi aldım denemek için ve iki gündür azalma var şükürler olsun