NaimeYilmaz konuyla alakasız ama ben iphone kullanıyorum sürekli bebek uyutucu seslerde problem yaşıyorum açıyorum bir dk sonra faln ses azalarak kapanıyor ama oraya girdiğim zaman ses devam ediyor gibi gösteriyor süre ilerliyor bir de mobil veri açık değilken foruma bastıysam eğer interneti açsam da forum asla açılmıyor dönüyor da dönüyor tekrar uygulamayı arka planda kapatıp yeniden internet açık şekilde girmek zorunda klıyorum bu sorunlar sadece ben de mi var ?