Merhaba 3 yaşında bir oğlum var .bir haftalık da yeni doğan bir bebeğim var .oğlum son zamanlarda zaten biraz aksi huysuz laf dinlemeyen sürekli itiraz eden bir çocuk olmuştu .Ama Son bir haftadır artık bizim lafımız da dinlememeye başladı
sürekli atıp çarpıp bağırıp sürekli istemediğimiz şeyler yapıyor kıskançlık yaşadığını biliyorum O da bu şekilde belli ediyor ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum çok ağır geliyor zaten uykusuzum ona da kıyamıyorum kıskanmasını anlıyorum ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kreş vesaire bir yere gönderemem iyice travma yaşatır çok ilgileniyoruz aşırı da üstüne düşüyoruz Ama neden böyle oluyor bilmiyorum sürekli Televizyon izlemek istiyor. Bu şekilde şeyler yaşayan yok mu aranızda Allah aşkına Derdime Bir Çare