Blush26 İyi günler oğlum doğduğu zamanlarda sol gözünde çapaklanma oluyordu zamanla geçti 5 aylık tekrar ve sık sık sol gözü çapaklanıyor kızarıyor çay ile pansuman yapıyorum ama geçici çözüm neden oluyor acaba var mı bu durumla karşılaşan
217200 Blush26 sen mutlaka düzenli bir şekilde sütünle temizle damla gibi de tamlat gözlerine ve masaj yap
Garfield Blush26 bu cumartesi oğlumun sağ gözü sulanmaya çapaklanmaya başladı her çapaklandığında içme suyunu ılıtıp pamuklu ağız mendilleri var ya onunla Çapalıları temizleyip sütümle bezi ıslatıp kirpik diplerini sildim bugün sorun ortadan kalktı denemelisiniz
19asel Blush26 benim kızımın doğduğundan beri var sürekli masaj yapıyorum ama hâlâ geçmedi şuan 9 aylık 😐😐
Iremm Bizde 21 gunluguz iki gündür capaklanması oldu doktora götürdüm bir damla verdi. Bir kere kullandım şuan daha iyi. Anne sütü ile temizleyebilirsiniz dedi büyükler ama ben yinede doktora götürdüm 🙈 çünkü sarı akıntı mikrop belirtisi oluyormuş
Iremm Kullandığımız damla ve anne sütüyle temizlemek iyi geldi. Bugün capaklanmasi daha az. Masajı nasıl yapıyorsunuz ?