Eco22 Valla bıktım tam geçiyo derken bi dışarı çıkıyoz tekrar oluyo. Siz pişik ve isilik için bu sıcaklarda neler yapıyorsunuz? Hangi kremi kullanıyosunuz
Kyselz Hametan bir nebze iyi geldi doktora gittik onuda ilaç sonuçta sürekli kullanmak istemiyorum dediğiniz gibi bitti diyorum geri başlıyor poposu bitiyor popo üstü ora bitiyor sırtı isilik
Eco22 Kyselz ben hametol baby sürüyorum. Her marka kremi aldım şuan bu idare eder gibi ama her bezde sürmek zorunda kalıyorum