Anneee89 Arkadaşlar bebeğim 2 aylık bingildaginin bazen attığını görüyorum bu normal yazıyor internette bazense atarken hafif içe çökük gibi oluyor kısa süre sonra düzeliyor bu durumu yaşayan var mı ?
Derininannisi Anneee89 canım rabbim benzetmesin korkutmak istemiyorum ama uyarmak istiyorum kuzenimin oğlu da o şekildeydi özellikle susayınca öyle atıyordu biz çok şaşırmıştık bebeğin ciğerlerin de sorun varmış tuz üretemiyormuş tabi başka problemler de vardı bebeği bir buçuk yaşın da kaybettik hem de 25 yıl sonra tedaviyle olmuştu bi doktora götürün aklınız da bişey kalmaz en azından
Htlpyrk Anneee89 bebeklerin bingildaklari atar annesi icini ferah tut. Ama annelik iste bende iki aylik gibiydi sanirim cokuk gelmisti hemen doktora goturdum biseyi yok dedi de icim rahatladi o yuzden seni cok iyi anliyorum. Gotur doktora icin rahat etsin
Nur06 Anneee89 bizimki ağlayınca flan olurdu öyle yada gazı varken kaka yaparken yani kendisini zorladğnda oluyordu eğer öyle ise normaldir 💚
Anneee89 Derininannisi yaa çok üzüldüm umarım öyle birşey değildir 😭 doktora gidince sorucam inşallah düzelir
Anneee89 Merve normal dedi canım atarken olabiliyormus bıngıldak geniş ti o zman saçları da azdi şuan bıngıldak genişliği azaldı 5 aylık olduk artık attığını bile göremiyorum.
Merve Anneee89 anladım benim kızım 6 aylık bende yeni farkettim. Yarın hemen doktora gideceğim içim hiç rahat değil
Anneee89 Merve sizi çok iyi anlıyorum diger sağlık durumunda(ateş vb) anormal bir durum yoksa bir şey olacağını sanmıyorum. Siz yinede sorun bana hep normal demişlerdi
Merve Anneee89 sizde içimi rahatlattınız. Allah razı olsun. Eşlik eden ateş kusma ishal vv. bir şey yok yani keyfi yerinde maşallah
Anneee89 Merve ne demek canım sağlıklı olsunlarda 🙏 biz anneler herşeye takıyoruz doktor daha bişey demeden kafamızda büyütüp duruyoruz inşallah bir şey olmaz 🙏
Yagizkus Merve merhaba, bebeğim 2 aylık birkaç gündür bebeğimin ağlarken emerken bıngıldağının ortasının içe çöktüğünü farkettim hep mi öyleydi ben mi yeni farkettim bilmiyorum. Kısa süre sonra düzeliyor sizinki de mi böyleydi dr ne yorum yaptı acaba