morrrrengiiii 2 aylık aşısı olduk çarşamba günü bugün banyo yapsa sıkıntı olur mu havalar çok sıcak malum
tomvejerry morrrrengiiii üç gün olmuş zaten akşam uykusuna geçmeden yaptırabilirsiniz ben öyle yapmıştım