Merhaba kızlar valla bence bebekler erken yaşta wc eğitimine başlamalı beni. Düşüncem tabi ben 6 aylıkken başladım ☺️ ve şu anda 9 ayligiz wc ye yapiyor bezini kirletmiyor disari çıkmadığım sürece oda mecbur kalıyor tualeti geldiğinde bana bakıyor anlıyorum ve götürüyorum yapiuor çok şükür 3 aydır bu şekildeyiz bence erken başlanmalı 😊