Bebeğim 16 günlük dün akşamdan beri doğru düzgün uyumadı. Göz altları şişti resmen. Onun da benim de. Sallıyorum uykuya dalıyor bırakınca beş dk sonra başlıyor tekrar ağlamaya. Sanırım gaz sorunu var zaten ıkınıp duruyor bir haftadır. Ama yok naptıysam rezene kimyon içiyorum ediyorum gideremiyorum. İlk anneliğim bi tavsiye verin lütfen