Bebeğim 10 aylık olacak ve son günlerde çok ısırmaya başladı 8 tane dişi var tekrar mı çıkarak oyun mu yapıyor anlamadım. Ek gıda kötü zaten emziriyorum ilk dkdan ısırıyor canım çok yanıyor tepki verip sonlandırıyorum tekrar deniyorum tekrar aynı iki üç gündür günde iki üç kere maksimum kısacık emmiştir kilo alımı durmuştu zaten ek gıda kötü mama almıyor emzirmede durdu ne yapacağım nasıl bir yol izlemem gerekiyor canım çok yanıyor her emzirme öncesi korkuyorum artık ve hep ısırıyor gülüyor dönüp kaçıyor açkende aynısını yapıyor suya saldırıyor karnı aç olunca