Nzk merhaba benimde iltihalpli sakroiliakim vardı hemde bel fitigim. Bende fizik ilaçlar işe yaramadı. Hatta kortizonlu ilaçlar kilo almama neden olmuştu. Ben bel fitigim hâlâ geçmedi ama sıfır ağrıyla geçiyor günlerim sebebi ise ben haftanın her günü 1 saat mutlaka cardio yaptım evde 7 gün olmasa da 6 gün mutlaka yaptım hem kilo verdim hemde bel kaslarım güçlendiği için ağrılarım geçti tutulmalarim bitti. İlk hamileliğim çok zor geçmişti sürekli tutuluyordum fıtık yüzünden adım atıp sağdan sola donemiyordum. Aradan 4 sene geçti ben baya cardio falan yaptımbsonra 1 sene kadar spor yaptım ve hamile kaldım hamilelikte ne bel ağrısı ne tutulma 0 agriydi. Şu an 45 günlük oldu oğlum hâlâ bir ağrı yok şükür. Sezeryan olduğum için biraz daha zaman geçsin hemen spor yapmak istiyorum. Bu tarz durumlarda bence ilaçların faydası yok önemli olan bel kaslarını güçlendirmek