Glgn_Aybrk tabi gitmekte fayda var canım bir de eger sütün azaldıysa mamaya zehir gibi bakmamak lazım ben yaptım o hatayı sonucu kötü oldu şimdi ikinci bebeğimde asla yapmam baktım sütüm az mama veririm bebegimin saglıgından degerli değil sağ bir bak istersen sütüne bazen biz var sanıyoruz ama cc yeterli olmuyor göremiyoruz da miktarı bilmende fayda var