Gzm__ sabah 11 de yıkandı kısa kollu zıbın giydirdim uyudu onunla bile suyu çıkmış. Bende kısa kollu daha ince bı t-shirt giydirdim altında sadece bez var. Çünkü bulunduğumuz yer cok sıcak. Gündüz en azından bez + tshirt ya da zıbınla duruyor. Yatarken de ince bı şort giydiriyorum. Ona rağmen gece 2 kere üst degistirdik sırılsıklamdi 😔