Kizlar bebegim 1 aylik , burnundan nefes almakta zorlaniyor , doktora gittik cigerlerinde de bir sıkıntı yok cok şükür , deniz suyu kullaniyorduk zaten doktor gunde 4 defa kullan dedi yine rahatsiz kizim.burnu tikaliyken ne duzgunce emebiliyor ne de uyuyabiliyor,huysuzlasti iyicene.serum fizyolojik yani deniz suyu dısınde birsey öneren var mi ?