Kızlar nerdeyse bebekken beri var bu huyu, oturma odamızdaki avizeye özellikle uyuyacağında bakıyor arada agu gugu bişeyler diyor avizeye bakıp :) önceden uyanınca direk avizeye bakardı şimdi sadece uyuyacağında bakıyor gittiğimiz yerlerdede öyle direk avizeye bakıyor avize varsa bakar yoksa bakmıyor daha 4 ay 10 günlük ne anlarki odasınada oturma odamızdakine benzer bi tatliş pembe avize aldık yerleşince baksın bunada diye 😂😂 sizin bebeklerinizinde böyle değişik şeyleri var mı bana tuhaf geliyor yani bakıp arada gülmesi arada agulaması felan ne diyor ne düşünüyor Allah bilir 😂